Gençlerbirliği'ne de sahasında üç puan vererek, toplam 8 mağlubiyete ulaşan Galatasaray, bir sezondaki yenilgi rekoruna koşuyor. Süper Lig'de önünde daha 18 maç bulunan ve bir sezonda şimdiden 8 maçtan puansız ayrılan sarı-kırmızılı takım, geride kalan 52 sezonda en fazla 10 kez mağlup olmuştu.
11. bitirdiğinde 10 kez yenildi Galatasaray, ligi 7. olarak bitirdiği 1969-70, 11. sırada tamamladığı 1981-82 ve 6. sırada tamamladığı 2003-04 sezonlarında 10 mağlubiyet almıştı. Sarı-kırmızılı takım, 1967-68, 1979-80, 1980-81, 1984-85, 1989-90 ve 2008-09 sezonlarında ise lige 9'ar mağlubiyetle sezona noktayı koymuştu.