F.Bahçe, 16. haftada, 12 Aralık Pazar günü deplasmanda A.Gücü ile oynayacağı maçın hazırlıklarına Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü. Basına açık olan antrenman yaklaşık bir buçuk saat sürerken, arka adelesinde zorlanma tespit edilen Mamadou Niang ve belinden rahatsız olan Caner Erkin antrenmanı yarıda bıraktı.