Kardemir Karabükspor Genel Menajeri Seyit İçgül, Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Kezman'ın devre arasında takımlarına transfer olacağı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını, 7 yabancı futbolcularının olduğunu, devre arasında bir takviye daha yapacaklarını söyledi.
İçgül, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı:
"Bizim böyle bir girişimimiz yok. Biz ilgilendiklerimizi de, göndereceklerimizi de kamuoyu ve camiamızla paylaşıyoruz. Şu anda 7 yabancımız var. Devre arasında belki bir yabancı takviyesi daha yapabiliriz. Ancak Kezman konusunda herhangi bir girişim ya da talebimiz olmadı"