Hollandalı teknik adam yaptığı açıklamada 'Ulusun üzgün olduğunu tahmin etmek zor değil' dedi ve şöyle konuştu:
"Yediğimiz golde üç defa avlanmış olduk. Bunu yapmamamız gerekirdi. Biz konsantrasyon sıkıntısı yaşadık. Rakip de aksine konsantrasyonu çok yüksekti. Benim kariyerimde her zaman üst üste iki mağlubiyet yoktur. Ben de değişik duygular yaşıyorum. Şu an 6 puanımız var ve diğer maçların skorlarına bağımlı hale geldik. O maçların sonuçları bizim için önemli oldu."