Ancak sarı lacivertlilerin, Avrupa'ya erken veda ile birlikte ligdeki 4 maçta 2 yenilgiye rağmen prim isteğinde bulunmaları yönetimi rahatsız etti. Futbolcuların herhangi bir başarı elde etmeden prim hesapları yapmasına tepki gösteren yönetim kurulu üyeleri, "Önce başarı gelsin, zaten primler ödenir" cevabını verdi. Oyuncuların ağustos ayına ait alacaklarının ise hepsi ödendi.