BÖYLE GİTMEZ Fenerbahçe maçını izlemek ve takıma destek olmak için Hollanda'ya giden başkan Adnan Polat, İstanbul'a moralsiz döndü. Sahada 10 kişi kalan Fenerbahçe karşısında alınan mağlubiyete kızan Polat'ın, teknik direktör Rijkaard'ın sistemi ile oyuncu tercihlerini eleştirdiği ve "Bu böyle gitmez" dediği ifade edildi.
KAPTANA BAK Polat'ın ayrıca otobüsten inip taraftarla kavga eden kaptan Arda ve Sabri'ye de sinirlendiği öğrenildi. Oyuncuları, "Böyle bir ciddiyetsizlik olur mu?" diye eleştiren Galatasaray başkanı, kafile başkanı Adnan Sezgin'e de "Bu ne başıboşluk. Böyle bir olaya nasıl müdahale etmezsin" diyerek sert çıktığı belirlendi.