9 kişi ile çıkalım!

Sarı-lacivertli taraftarlar, Dostluk Kupası zaferini doya doya kutladı.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
9 kişi ile çıkalım!
Sanal alemde G.Saraylıları kızdıracak espriler havada uçuştu. İşte onlardan bazıları... "Yiteeer yaaaa... Yiteerr artık... Bu ne yaaa...", "Hani zayıf takımlarla hazırlık maçı oynamayacaktık", "Bundan sonraki ilk maçta F.Bahçe 9 kişi oynasın. Belki o zaman beraberliği kurtarırlar", " Kader bile bu kadarını yazmaz. İşin içinde bir iş var..."

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler