Bugünkü
Takvim

’ın çaresi midede! İşte sağlığını koruyan besinler...

’ın çaresi midemizden geçiyor. Ispanak, pazı, fındık, ceviz ve badem sağlığını koruyor. Uzmanlar, “Güçlü bir hafıza için pirinç değil bulgur pilavı yiyin. Bol balık tüketin” diyor.

ABONE OL


Araştırmalar,
kronik hastalıklardan korunmada beslenmenin önemine değiniyor. Sağlıksız beslenme alışkanlıklarına bağlı olarak tansiyon, Tip-2 diyabet, kanser, karaciğer yağlanması, kalp hastalıkları ve Alzheimer görülüyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Dr. Tuba Kayan Tapan, güçlü bir hafızanın mutfaktan geçtiğini söylüyor.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.