Bugünkü
Takvim

Obezitenin düşmanı: Kahvaltı

Obezitenin düşmanı: Kahvaltı

Beslenme tarzındaki değişiklikler, hastalıkları beraberinde getiriyor. Hazır ve paketli gıdalar, obeziteye neden oluyor. Kalp hastalıkları, ser ve diyabete zemin hazırlayan bu rahatsızlık ihmale gelmiyor. ve Diyet Uzmanı , yeme alışkanlıklarındaki küçük değişiklikler ile bu hastalıkların önlenebileceğini söylüyor. alımının önlenmesi için kahvaltının atlanmaması gerektiğini belirten . Fatma Baysal, az az ve sık sık beslenilmesini öneriyor. Domates ve salatalık suyunun iştah kontrolü sağladığını söylüyor.

YUMURTA İŞTAHI KESER...
Dyt. Fatma Baysal, iştah kapatan ve zayıflatan besinleri sıralıyor:

BADEM VE CEVİZ: Kilo kontrolüne yardımcı olur.
KAHVE: Günde iki fincan içmek, iştahı baskılar.
YUMURTA: Her gün kahvaltıda yumurta zayflatır.
YEŞİL ÇAY: Zayıflamaya yardımcı olur. Kan şekerini dengeler.
YULAF EZMESI: Tokluk hissi verir.
TARÇIN-KARANFİL: Kan şekerini dengeler. Çaylara, süte eklenebilir. Meyveleri dilimleyip üzerlerine tarçın serperek tüketmeyi deneyebilirsiniz.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.