Hamburger astım yapıyor!

Almanya'nın Ulm Üniversitesi'nden Gabriele Nagel'in yaptığı bir araştırma, haftada üç ya da daha fazla hamburger yiyen çocukların, astıma yakalanma riskinin daha fazla olduğunu ortaya çıkardı.

Giriş Tarihi:
Hamburger astım yapıyor!
Nagel, 20 ülkeden 8-12 yaşındaki 50 bin çocuğu kapsayan verileri inceledi ve bu çocuklardan yaklaşık 30 binine alerji testi yapıldı. Yapılan araştırmada balık ağırlıklı beslenen çocuklarda astım görülmezken, haftada üç ya da daha fazla hamburger yiyen çocuklarda bu hastalığın daha yaygın olduğu anlaşıldı. Bilim adamları, hamburgerin sık yenilmemesini öneriyor.
Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler