Rekabet Kurumu'ndan Google'a "PMAX" soruşturması!
Rekabet Kurumu, Google hakkında, çevrim içi reklamcılık pazarındaki hakim gücünü "Performance Max" (PMAX) kampanyası aracılığıyla kötüye kullanıp kullanmadığını belirlemek üzere soruşturma başlattı.
Rekabet Kurumu, Google'ın çevrim içi reklamcılık pazarındaki hakim konumunu "Performance Max" (PMAX) kampanyası aracılığıyla kötüye kullanıp kullanmadığını belirlemek üzere soruşturma başlattı.
Rekabet Kurumu Google'a soruşturma başlattı
TEK KAMPANYA ÜZERİNDEN REKLAM
Google'ın 2021 yılında tanıttığı PMAX kampanyası, reklam verenlere Google Ads platformundaki tüm reklam alanlarına tek bir kampanya üzerinden erişim imkanı sunan, hedef odaklı bir reklam modeli olarak biliniyor.
Rekabet Kurumu Google'a soruşturma başlattı
ADİL Mİ DEĞİL Mİ İNCELENECEK
Soruşturma kapsamında, Google'ın PMAX kampanyası ile çevrim içi reklamcılık alanındaki gücünü diğer reklam hizmetlerine taşıyıp taşımadığı, reklam verenlere karşı adil olmayan uygulamalarda bulunup bulunmadığı ve veri birleştirme yoluyla rekabeti engelleyip engellemediği detaylı bir şekilde incelenecek.
