Dominik, El Salvador ve Küba'dan getirilen Türk vatandaşları Çorlu'da karantinaya alındı
Koronavirüs tedbirleri kapsamında Güney Amerika ülkeleri Dominik Cumhuriyeti, El Salvador ve Küba’dan getirilen 64 Türk vatandaşı, Tekirdağ’ın Çorlu ilçesindeki öğrenci yurdunda karantinaya alındı.
Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Koronavirüs tedbirleri kapsamında Dominik Cumhuriyeti, El Salvador ve Küba'da bulunan 64 Türk vatandaşı uçakla İstanbul'a getirildi.

İstanbul'dan alınarak, 3 ayrı otobüse bindirilen 64 kişi, Çorlu'ya getirildi. Türk vatandaşları sağlık kontrolünden geçirildikten sonra 14 gün karantinada kalacakları KYK Çorlu Öğrenci Yurdu'na getirildi.

