Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

  • 1
  • 29
Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

Her biri 200 kalori olan yiyecekler ve porsiyonları açıklandı.

İşte hemen her gün tükettiğimiz o besinlerin değerleri:

186 gr konserve siyah barbunya = 200 kalori: Barbunyaları, içerisine biraz soğan ve maydanozla piyaz yapıp tüketebilirsiniz. Bol sumak ve kırmızı biber katmayı unutmayın.

  • 2
  • 29
Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

224 gr muz = 200 kalori: Dilimlediğiniz muzların üzerine biraz kakao dökerek tatlandırabilirsiniz.

  • 3
  • 29
Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

90 gr kepekli ekmek = 200 kalori: Yaklaşık 4 dilim ekmeğe denk gelen 90 gr kepekli ekmek iki öğününüze eşlik edebilir. Ya da dereotlu beyaz peynirli tost ile sadece 160 kalori alabilirsiniz.

  • 4
  • 29
Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

125 gr avokado = 200 kalori: Avokadoyu, içerisine sarımsak, zeytinyağı, limon ve biraz tuz koyarak mükemmel bir salata haline getirebilirsiniz.

  • 5
  • 29
Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

72 gr baget ekmek = 200 kalori: 72 gr uzunca bir baget ekmeğinin yaklaşık çeyreği sayılsa da bir sandviç için ideal.

DİĞER GALERİLER