Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

Her biri 200 kalori olan yiyecekler ve porsiyonları açıklandı.

İşte hemen her gün tükettiğimiz o besinlerin değerleri:

186 gr konserve siyah barbunya = 200 kalori: Barbunyaları, içerisine biraz soğan ve maydanozla piyaz yapıp tüketebilirsiniz. Bol sumak ve kırmızı biber katmayı unutmayın.

Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

224 gr muz = 200 kalori: Dilimlediğiniz muzların üzerine biraz kakao dökerek tatlandırabilirsiniz.

Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

90 gr kepekli ekmek = 200 kalori: Yaklaşık 4 dilim ekmeğe denk gelen 90 gr kepekli ekmek iki öğününüze eşlik edebilir. Ya da dereotlu beyaz peynirli tost ile sadece 160 kalori alabilirsiniz.

Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

125 gr avokado = 200 kalori: Avokadoyu, içerisine sarımsak, zeytinyağı, limon ve biraz tuz koyarak mükemmel bir salata haline getirebilirsiniz.

Bu yiyeceklerin her biri 200 kalori!

72 gr baget ekmek = 200 kalori: 72 gr uzunca bir baget ekmeğinin yaklaşık çeyreği sayılsa da bir sandviç için ideal.

DİĞER GALERİLER