Gündemde binlerce kişi Muğla Büyükşehir Belediyesi en az KPSS 50 puan ile zabıta memuru ve itfaiye eri alımı yapacak haberinden sonra detayları merak ederek gündemde sıklıkla araştırır oldu. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanlığı 171 memur alımı yapacağını duyurarak başvuru tarihlerini açıklamış ve heyecanı arttırmıştı. Kariyerini bu yönde ilerletmek isteyenler Muğla Büyükşehir Belediyesi işçi alımı başvuru şartlarının neler olduğunu merak ediyor. İşte başvuru şartları…
Muğla Büyükşehir Belediyesi açıktan atama yoluyla memur alımı yapacağını duyurdu ve gündemde büyük etki yarattı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ilan yayınladı ve 171 itfaiye eri ve zabıta memuru alacağını duyurdu. KPSS'de en az 50 puan alan kişilerin de başvuru yapabileceği bu haber sevindirdi. Başvuruların alınacağı tarih ve nasıl yapılacağına ilişkin bilgiler de paylaşıldı. İşte Muğla Büyükşehir Belediyesi memur alımı şartları…
MUĞLA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ MEMUR ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
Adaylar, sözlü ve uygulamalı sınava katılabilmek için 24 Mayıs 2021 tarihinden 27 Mayıs 2021 tarihi mesai bitimine kadar, istenen belgelerle birlikte sağlık personeli gözetiminde boy ve kilo ölçümü yapmak üzere Orhaniye Mahallesi Fuat Ardıç Caddesi No: 3 Menteşe / MUĞLA adresindeki İtfaiye Dairesi Başkanlığı içinde yer alan İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Şube Müdürlüğüne ait başvuru masasına şahsen müracaat ederek başvuru sürecini tamamlayacaklar.
Başvurular şahsen yapılacaktır. Posta ile veya diğer şekillerde yapılan başvurular kabul edilmeyecek. Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacak.