PTT son dakika personel alım şartları belli oldu! PTT personel alımlarıyla ilgili internette aramalar arttı. Bu bağlamda PTT personel alımları oldukça merak ediliyor. Vatandaşları sevindiren haber ise geldi. PTT bu yılın sonana kadar binlerce personel alacak.
PTT PERSONEL ALIM BAŞVURULARI BAŞLADI MI?
PTT personel alım başvuruları heyecanla bekleniyor. PTT henüz personel alım başvuruları ile ilgili süreci başlatmadı. Personel alımı başvuruları başlar başlamaz haberimizde olacak. Ancak personel alım şartları özel ve genel olara iki kategoride belli oldu. İşte özel ve genel şartlar...
BÖLÜM BÖLÜM İSTENEN ŞARTLAR?
1)Adaylar; Avukat, Mimar, Mühendis, Tekniker, Gişe ve Büro Görevlisi ile Postacı pozisyonlarına başvuru tarihi itibari ile MERNİS adresinin bulunduğu İl'e başvuru yapabileceklerdir. Birden fazla İl'e yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır. PTT Uzman Yardımcısı pozisyonları için ikamet (mernis) şartı aranmayacaktır.
2)Yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunda atanmaya hak kazanan adayların atama işlemlerine, yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunun ilan edildiği tarihten itibaren Şirketimizin ihtiyaçları doğrultusunda belirli dönemler halinde en geç 1 (bir) yıl içinde başlanılacaktır.
3)Yazılı sınav sonucunda müşteri ilişkilerinin ön planda olduğu Gişe ve Büro Görevlisi ile Postacı pozisyonlarına atanmaya hak kazanan adaylara uygun Psikometrik İnceleme yaptırılacak ve sonucuna göre atamaları yapılabilecektir. Ancak belirtilen testi yaptırmayan adayların atamaları yapılmayacaktır.
4)Şirketimizde görev yapan personelden personel alımı genel ve özel şartları taşıyanlar görev yaptığı unvan dışında diğer unvanlar için başvuru yapabilecektir. Aynı unvana başvuru yapanlar yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunda başarılı olsa dahi başvurusu geçersiz sayılacaktır.