PTT 55 bin personel alım başvuruları başladı mı? PTT son dakika personel alım şartları belli oldu!

PTT bünyesine 2023 yılına kadar ihtiyaç doğrultusunda personel alımı yapılmaya devam edecek. PTT Genel Müdürü Kenan Bozgeyik yaptığı bir açıklamada 55 bin personel alımı yapılacağını açıklamıştı. Bu açıklamanın hemen ardından PTT 2019 personel alım şartları neler? PTT personel alımı ne zaman? gibi soruların yanıtları merak konusu oldu. KPSS şartının da aranmayacağı PTT personel alımlarına her dönem ilgi gösteriliyor. PTT 2019 personel alımları hakkında merak edilenlerin tümüne haberimizin içerisinden ulaşabilirsiniz. İşte PTT 55 bin personel alım şartları ve tüm detaylar

PTT NEDİR?

PTT, 170 yılı aşan geçmişi ile Türkiye'nin en köklü devlet kurumlarından biridir. Günümüzde birçok alanda hizmet veren bir anonim şirkete dönüştürülmüştür. PTT, yani Posta ve Telgraf Teşkilatı; Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na bağlı genel müdürlük seviyesinde bir devlet kurumudur. Türkiye'nin posta örgütü olan PTT'yi internet ve akıllı telefonlar icat edilmeden önce mektuplarla, ankesörlü ve jetonlu telefonlarla, telgraflarla tanıyoruz.

Posta Telgraf Teşkilatı personel alımları ile vatandaşların yakın takibinde. Büyük alımlar gerçekleştiren PTT'nin persone alım başvuruları koşulları nedeniyle büyük ilgi görüyor. Birçok alan için KPSS şartı da aramayan PTT, 2019 içinde de birçok kişiye iş imkanı sunacak. En alt gruptan en üst gruba kadar yapılacak olan alımlar gün aşırı araştırılıyor. PTT personel alım şartlarını güncelledi. Bölümlere göre yapılacak alımlar öncesi istenen şartlar merakla araştırılıyor. Peki, PTT hangi bölümlere personel alacak? Başvurular başladı mı? İşte PTT personel alım şartları...

Posta Telgraf Teşkilatı personel alımları ile vatandaşların yakın takibinde. Büyük alımlar gerçekleştiren PTT'nin persone alım başvuruları koşulları nedeniyle büyük ilgi görüyor. Birçok alan için KPSS şartı da aramayan PTT, 2019 içinde de birçok kişiye iş imkanı sunacak. En alt gruptan en üst gruba kadar yapılacak olan alımlar gün aşırı araştırılıyor. PTT personel alım şartlarını güncelledi. Bölümlere göre yapılacak alımlar öncesi istenen şartlar merakla araştırılıyor. Peki, PTT hangi bölümlere personel alacak? Başvurular başladı mı? İşte PTT personel alım şartları...

PTT PERSONEL ALIM BAŞVURULARI BAŞLADI MI?

PTT personel alım başvuruları heyecanla bekleniyor. PTT henüz personel alım başvuruları ile ilgili süreci başlatmadı. Personel alımı başvuruları başlar başlamaz haberimizde olacak. Ancak personel alım şartları özel ve genel olara iki kategoride belli oldu. İşte özel ve genel şartlar...

BÖLÜM BÖLÜM İSTENEN ŞARTLAR?

1)Adaylar; Avukat, Mimar, Mühendis, Tekniker, Gişe ve Büro Görevlisi ile Postacı pozisyonlarına başvuru tarihi itibari ile MERNİS adresinin bulunduğu İl'e başvuru yapabileceklerdir. Birden fazla İl'e yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır. PTT Uzman Yardımcısı pozisyonları için ikamet (mernis) şartı aranmayacaktır.

2)Yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunda atanmaya hak kazanan adayların atama işlemlerine, yazılı ve/veya sözlü sınav sonucunun ilan edildiği tarihten itibaren Şirketimizin ihtiyaçları doğrultusunda belirli dönemler halinde en geç 1 (bir) yıl içinde başlanılacaktır.

DİĞER GALERİLER