Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'ndan yapılan açıklamada Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Ali Koç'un 21 gün hak mahrumiyeti cezası aldığı belirtildi.
PFDK'dan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Fenerbahçe Spor Kulübü idarecisi Ali Koç'un, sportmenliğe aykırı açıklamada bulunmasından dolayı takdiren 21 gün hak mahrumiyeti ve 15.000 TL para cezası ile cezalandırılmasına karar verilmiştir" denildi.