Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım bir kaç gün daha hastanede kalacağı, Şişli Etfal Hastanesi Başhekimliği tarafından açıklandı.
ŞİŞLİ ETFAL HASTANESİNE KALDIRILDI Şişli Etfal Hastanesi'ne geldiğinde sağlık kontrolünden geçen Yıldırım, daha sonra özel odaya alınmıştı. Daha sonra hastane başhekimliğinden açıklama geldi ve Aziz Yıldırım'ın, rutin kontrollerinin yapılacağı açıklandı. Ayrıca Yıldırım'ın değişen diyabet ilaçlarına alınan cevaplar incelenecek. Aziz Yıldırım'ın tansiyon düzensizliğinin de bulunduğu bildirildi.
HASTANEYE KALDIRILMIŞTI Futbolda şike iddialarına yönelik soruşturma kapsamında Metris Cezaevi'nde tutuklu bulunan Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, saat 16:45'te hastaneye kaldırılmıştı. Burada tedavi altına alınan Yıldırım'ın, daha önce de hastanede tedavi olmasına yol açan şeker rahatsızlığının nüksettiği ve bir bacağında morarma bulunduğu gelen bilgiler arasında.