Bileğimizin hakkıyla kazandık Şike iddialı nedeniyle zor günler geçiren Fenerbahçe'de teknik direktör Aykut Kocaman, güçlü duruşunu değiştirmiyor. Lig Radyo'ya konuşan başarılı çalıştırıcı, "Maçları bileğimizin hakkıyla kazandık. Trabzonspor ile müthiş bir mücadeleye girdik ve ipi biz göğüsledik" dedi ve şöyle devam etti:
Bir anda karar değiştirdim "Buca maçına dahi şike dediler. 3-2'den sonra 3-3'e de razıydım. Özer'i oyuna alacaktım. Bir anda forvet sokma yönünde karar değiştirdim. Güiza'yı oyuna aldım gol attı. O golde, Semih'in pası harikaydı ama ters esen rüzgar Dani'nin topla buluşmasını sağladı. Rüzgarı da mı biz dizayn ettik?"