Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 11.02.2019 18:39
  • Son Güncelleme: 11.02.2019 18:58

nelerdir? Başvuru nasıl yapılır?

Türk Hava Yolları (THY) tarafından yapılan duyuruda part time personellerin alınacağı açıklandı. Şimdi birçok kişi nelerdir sorusuna yanıt arıyor.

THY part time personel alımı yapacağını duyurdu

Türk Hava Yolları (THY) tarafından yapılan duyuruda part time çalışacak üniversite üçüncü sınıf öğrencilerinin arandığı belirtildi. Yapılan bu duyurunun ardından birçok öğrenci THY part time personel alım şartları nelerdir sorusuna yanıt aramaya başladı. nasıl yapılır sorusu da merak edilen sorular arasında yer alıyor. İşte yla ilgili merak edilen tüm detaylar...

THY PERSONEL ALIMI ŞARTLARI NELERDİR?

T.C. vatandaşı olmak, Adli Sicil ve Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak, en az 4 yıllık eğitim veren üniversitelerin herhangi bir bölümünde 3. sınıf öğrencisi olmak ve olduğunu belgeleyebilmek, 100lük sistemde en az 70, 4lük sistemde en az 2.72 genel not ortalamasına sahip olmak ve olduğunu belgeleyebilmek, İstanbuldaki ofislerde çalışılacak olup haftanın en az 2 günü tam zamanlı olmak üzere, en fazla 30 saat çalışabilmek, iyi derecede İngilizce bilmek (THY A.O. tarafından yapılacak olan İngilizce sınav ve/veya mülakatında başarılı olmak).

Problem çözme yeteneği gelişmiş ve sonuç odaklı çalışan, ekip çalışmasına yatkın, proaktif ve analitik düşünce yeteneğine sahip, araştırmaya ve öğrenmeye açık, yazılı ve sözlü iletişim becerileri yüksek, MS Office araçlarını iyi düzeyde bilen part-time çalışma arkadaşları arıyoruz.

HANGİ ALANLARA PART TİME PERSONEL ALIMI YAPILACAK?

İnsan Kaynakları ve Destek Üniteleri, Eğitim Başkanlığı, İstihdam Başkanlığı, Personel Yönetimi Başkanlığı, Sosyal ve İdari İşler Başkanlığı, Uçuş Eğitim Başkanlığı, Kalite & Teknik, Kalite Güvence Başkanlığı, Teknik Başkanlık, Mali, Finans Başkanlığı, Genel Satınalma Başkanlığı, Muhasebe ve Mali Kontrol Başkanlığı, Operasyon, Entegre Operasyon Başkanlığı, Güvenlik Başkanlığı, Kurumsal Emniyet Başkanlığı, Yer İşletme Başkanlığı, Uçuş İşletme Başkanlığı, Planlama, Ekip Planlama Başkanlığı, Gelir Yönetim Başkanlığı, İkram ve Uçak İçi Ürünler Başkanlığı, Üretim Planlama Başkanlığı, Pazarlama & Satış, Kurumsal İletişim Başkanlığı, Kurumsal Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanlığı, Pazarlama Başkanlığı, Satış Başkanlığı, Turkish Cargo, Kargo Operasyon Başkanlığı, Kargo Pazarlama Başkanlığı, Kargo Satış Başkanlığı, Yatırım & Anlaşmalar, Kurumsal İnovasyon ve Projeler Başkanlığı, Uluslararası İlişkiler ve İttifaklar Başkanlığı, Yatırım Yönetimi Başkanlığı

THY PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

THY'nin konuyla ilgili ilanı 15 Mart tarihine kadar yayında kalacak. Belge kontrolünden sonra ilan kriterlerini sağlayan adayların tümü sözel/sayısal yetenek ve İngilizce yazılı sınavına davet edilecek. Sınavda başarılı olan adaylar; kişilik envanteri, grup değerlendirmeleri ve birebir mülakat süreçlerine çağırılacak. Tüm süreç sonunda başarılı olan adaylara iş teklifi yapılacak ve başlama belgeleri hazırlamaları istenecek. Adayın istenen belgeleri teslim etmesi sonrasında istihdam süreci tamamlanacak.

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.