ESNEK DAVRANIYORUZ
İzmir Ekonomi Üniversitesi Lojistik Yönetimi Bölümü ile Bremen Üniversitesi Lojistik Yönetimi Bölümü'nün ortaklaşa yürüttüğü araştırmada, alışveriş alışkanlıkları karşılaştırıldı. Türkler'in alışverişe çıktığında beğendiklerini aldığı, ihtiyaç listelerinin olmadığı ortaya çıkarken; Almanlar'ın neyi nasıl alacaklarını bildikleri, temel ihtiyaç listelerinin oluştuğu aktarıldı. İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Işık Özge Yumurtacı, Türkler'in alışverişte esnek davrandığına, anlık hareket ettiğine dikkat çekerek, "Türkler, indirimde gördüğü ürünü ihtiyaç olmasa da alıyor" şeklinde konuştu.