Bugünkü
Takvim
  • Ekonomi
  • 31.05.2012 00:00
  •  - 
  • Son Güncelleme:
  •  
  • 31.05.2012 13:37
ABONE OL

240 bin polise kötü haber

Polisin ek gösterge ve makam tazminatını kapsayan düzenleme Maliye'den döndü.

Polislere kötü haber
Polisin ek gösterge ve makam tazminatını kapsayan düzenleme Maliye'den döndü.

Maliye Bakanlığı, ek yük getirdiği gerekçesiyle düzenlemeyi geri çevirdi.

Maliye Bakanlığı'na gönderilen tasarı, polisin özlük haklarının iyileştirilmesi gibi düzenlemeleri kapsıyordu.

Ek gösterge ve makam tazminatını içeren düzenleme, bütçeye ek yük getireceği gerekçesiyle geri çevrildi.

Söz konusu tasarıda, yüksekokul, üniversite mezunu polislerin müdürler gibi 3 bin 600 ek göstergeye kavuşması öngörülüyordu.

Buna göre, maaşlarda 70 ila 80 lira, emekli aylıklarında 250 ila 300 lira, emekli ikramiyesinde de 10 bin lira artış yaşanacaktı.

kalan karakter 1000

söz söz

HER GELEN HÜKÜMET SÖZ VERDİ - SON SÖZ SON SİÇİMDEN ÖNCEYDİ SEÇİM ZAMANI YANLIŞ ANLAŞILIR DEDİLER, BİZ DE HER ZAMANKİ SAFLIĞIMIZLA İNANDIK VE GÜVENDİK. HADİ MEMURA VERMEDİLER DİYELİM YANLIŞ ANLAŞILIR DİYE, BARİ ŞU MESAİ SAATLERİNİ AYARLAMAKTA MI ZOR.

Aynı Görüşte misiniz?
evet32
hayır0
cevapla 31.05.2012 21:21
adelet adelet

söz konusu polıs olunca malıye kapıları kapatıyor modern köle polıs nedenmı ne sendıkası ne de sahıbı bayram yok tatıl yok mesaı parası yok gelış saatı bellı çıkış saatı yok allaha havele edelım bızımde rabbımız var

Aynı Görüşte misiniz?
evet31
hayır1
cevapla 31.05.2012 20:17
adsız adsız

tabii Ast Subaylar öz evlat polisler üvey evlat ast subaylara gelince var polise gelince bahane var. nasıl iş anlamadım

Aynı Görüşte misiniz?
evet47
hayır50
cevapla 31.05.2012 16:46
sailor sailor

Astsubay da böyle yazılır.

Aynı Görüşte misiniz?
evet35
hayır0
cevapla 31.05.2012 23:05
sailor sailor

hem adsızsın hem bahtsız.sen askerle polisin arasını açamazsın....

Aynı Görüşte misiniz?
evet40
hayır0
cevapla 31.05.2012 23:02
GARİP KUŞ GARİP KUŞ

Şu memlekette emekli polislerin olduğu gibi çalışanlarınına de destek veren bir tane delikanlı vatansever gelmedi, gelmeyecek. Herkese var, fakat polise gelince iyileştirme yok. 3600 hakkımız. Bunu reva görenlerden varsa alacağım hakkımı kesinlikle helal etmiyorum.

Aynı Görüşte misiniz?
evet33
hayır0
cevapla 31.05.2012 16:11