Ölülerin altın dişlerini çalıp satan 6 kişi tutuklandı

Güney Kore'de yakılan ölülerin eriyen altın dişlerini çalıp satan 6 krematoryum çalışanı tutuklandı.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Polis, 5 krematoryumda çalışan 6 kişinin ölülerin yakıldığı ocağın tabanında kalan erimiş altınları toplayarak başkalarına sattıklarını söyledi.

Bir çalışanın altın satışından 17 bin 730 doları cebe attığını ifade eden polis, olayla ilgili olarak bir kuyumcu dükkanının sahibiyle iki profesyonel altın alıcısının çalınmış altın dişleri satın aldıkları gerekçesiyle tutuklandığını kaydetti.

Polis, olayın ortaya çıkmasının ardından soruşturmanın ülke genelindeki bütün krematoryumlara genişletileceğini vurguladı.
Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler