Habertürk'ün haberine göre Beşiktaş, Japon otomobil üretim devi Toyota ile sponsporluk sözleşmesi imzaladı.
SportsPro'nun haberine göre Beşiktaş, Toyota'dan yıllığı 6 milyon dolardan 3 yıllık anlaşmaya imza atarken, Toyota'nın simgesi Beşiktaş formasında yer alacak.
Ayrıca yapılan anlaşmaya göre; Beşiktaş'ın yeni formasında Toyota yazmasının yanı sıra, Beşiktaşlı futbolcuların da katılımıyla çeşitli reklam kampanyaları da düzenlenecek.