Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, yabancı sayısının 5 veya 6 futbolcu olması gerektiğini söyledi. Altyapıdan yetişmiş futbolcuların Milli Takım'da olması gerektiğini ifade eden Bak, "Yabancı sayısının düşmesini arzu ediyorum. Önümüzde bir G.Saray örneği var. Galatasaray4 yabancıyla Avrupa Şampiyonu oldu" dedi. Hakem hatalarıyla ilgili de konuşan Bak, "Hakemin hata yapması futbolun doğasında var" dedi.