Beşiktaş Teknik Direktörü Bilic'in Brugge maçı öncesi düzenlenen basın toplantısında bir soruya verdiği cevap ve el ha- reketi büyük yankı uyandırdı. Hırvat hoca, "Kimse bizden 2,3 gol atmamızı beklemiyordu. Biz sahada sabredip bekledik ve baam" diyerek garip bir el hareketi yaptı. Bilic maçla ilgili olarak da, ""Belçika Ligi'ni iyi biliyoruz. Anderlecht'in G.Saray karşısındaki performansı ortada. Rakibimize saygı duyuyoruz ama bu saygı göstermemiz kendimizi küçük gördüğümüz anlamı taşımıyor. Çok büyük bir şansımız var. Gücümüzü biliyoruz ve turu geçeceğimize inanıyoruz" dedi.