Konyaspor 1 attı 3 aldı!

Torku Konyaspor sahasında Gençlerbirliği'ni 1-0 mağlup ederek altın değerinde bir üç puan aldı.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Konyaspor 1 attı 3 aldı!
Spor Toto Süper Lig'in beşinci haftasında evinde Gençlerbirliği ile karşılaşan Torku Konyaspor, ilk yarıda bulduğu golle sahadan 1 - 0 galip ayrılarak ikinci üç puanını aldı.

Torku Konyaspor'un dengeli ve kontrollu oynayarak rakibine gol şansı vermediği ikinci yarının sonunda maç 1 - 0 Torku Konyaspor'un üstünlüğünde sona erdi. Bu sonucun ardından Torku Konyaspor puanını 6'ya yükseltirken, Gençlerbirliği 4 puanda kaldı. Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler