Galatasaray Kulübü, Fenerbahçe Universal Kadın Voleybol Takımı'nın Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonluğunu kutladı.
Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamada, ''Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı'nı tüm Türkiye'ye gurur veren başarılarından dolayı tebrik ederiz'' denildi.