Fenerbahçe teknik direktörü Aykut Kocaman maç sonra Lig TV mikrofonlarına çarpıcı açıklamalarda bulundu: "Söyleyecek çok fazla bir şey yok. Tüm Fenerbahçeliler'den özür diliyorum. 6 deplasman 4 puan. Bırakın Fenerbahçe için, en alttaki takım için bile kabul edilebilir bir durum değil. Böyle bir oyuncu grubu antrenörsüz çıksa böyle bir durum olmaz. Bir şeyler kopuk, bu kopukluğu gidermek gerekiyor. Eskişehirspor futbol adına her şeyi yaptı. Biz kötüydük, hakem de bizim kadar kötüydü. Düşüncelerim ile gördüklerim arasında farklar var. Değerlendirmleri yapacağız."