Karşılaşmaya kötü başlamadıklarını anlatan Sota Arvaledze, şöyle konuştu: ''İlk yarıda birkaç net pozisyon bulduk. Antalyaspor da pozisyonlar buldu. İkinci yarıya iyi başlamadık. Antalyaspor ikinci yarıda baskı kurdu. Net pozisyonlar buldu ve golü attı. Biz ikinci yarıda net iki pozisyon bulduk, ancak atamadık. Üç puan kaybettiğimiz için üzgünüz.''
Kayserisporlu Abdullah da Antalyaspor'u uzun süredir deplasmanda yenemediklerini hatırlattı. Antalyaspor'a karşı şanssızlıklarını kırmak için sahaya çıktıklarını belirten Abdullah, Antalyaspor karşısında pozisyona girmelerine rağmen golü atamadıkları için kaybettiklerini vurguladı.
Sarı kırmızılı oyuncu Sefa da önemli bir maçta yenilmenin üzüntüsünü yaşadıklarını söyledi.