El Sadd üçüncü oldu

FIFA Dünya Kulüpler Kupasında, Japonya'nın Kashiwa Reysol takımını penaltılarla mağlup eden Katar'ın El Sadd takımı 3. oldu.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
El Sadd üçüncü oldu
Yokohoma'daki maçın normal süresi 0-0 sonuçlandı. Penaltılarda rakibine 5-3 üstünlük sağlayan El Sadd, turnuvayı 3. sırada tamamladı.

El Sadd'da eski li Niang ve eski Galatasaraylı Abdel Kader Keita, 90 dakika forma giydi. Penaltılarda El Sadd'ın gollerini Niang, Keita, Abdulmajed, Al Haydos ve Belhadj, Kashiwa'nın gollerini Jorge Wagner, Sawa ve Otani kaydetti.

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler