Gençlerbirliği-Galatasaray maçı ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, zor geçen bir maç olduğunu Gençlerbirliği ile nerede maç yapılsa kolay geçmeyeceğini vurgulayarak, ''Ciddi bir ekip yapmışlar genç yeteneklerden kurulu bir ekip olmuşlar. İlk yarı biz oyunu daha iyi oynadık ama açıkçası çok da gol pozisyonuna girdiğimiz söylenemez. Belki baskı vardı üzerimizde. İkinci yarı daha ciddi ve arzulu başladık. En son güzel bir gol oldu. O da bize 3 puanı getirdi. Gol yemediğimiz için böyle bir deplasmandan 3 puan ile ayrıldığımızdan Fenerbahçe maçı öncesi bu maç bizim için iyi oldu. Oynamayanların yerine oynayan arkadaşlarımızla ilgili daha net bilgilere ulaştık. 3 puan isteklerinden asılmalarından memnunum. Yavaş yavaş takım olacağız daha da iyi takım olacağız. O yüzden şimdiden öbür maça bakacağız.'' dedi.
Emre ve Ayhan'ın sonradan maça girmelerine rağmen katkısının çok fazla olduğunu dile getiren Terim, ''Melo yu biraz daha Baros'a yakın soluna Emre sağına Sercan'ı koyup Ayhan ve Selçuk ile 0-0 tutmaya çalıştık. Sonra klasik oyuna döndük. Topun bizde olduğu.. Bekimizin bindirdiği. Bu bizim takımımız. Yeni kurulan takımlarda elektrik olarak bazı kopukluklar oluyor. Bençten gelen arkadaşların katkısı büyük oldu. Kazanma arzusu hoşuma gitti. Daha istekli takım olacağız.'' şeklinde konuştu.