Beşiktaş'a Belediye çelmesi
Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk maçında Beşiktaş, Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'a deplasmanda 1-0 yenildi. Ev sahibi takıma galibiyeti getiren golü 26. dakikada Eren Özen attı.
Bu sonucun ardından Gaziantep Büyükşehir ilk maçını kazanarak 3 puana yükselirken, Beşiktaş sahadan puansız ayrıldı.
QUARESMA KARŞI KARŞIYA KAÇIRDI
Gaziantep deplasmanından puansız ayrılan siyah-beyazlılar maçın 17. dakikasında gole çok yaklaştı. Necip'in harika pasında kaleciyle karşı karşıya kalan Portekizli oyuncu, ceza sahası ön çizgisi üzerinden vurdu. Kaleciyi geçen top az farkla yandan dışarıya gitti.
EREN'DEN MÜTHİŞ GOL
Siyah-beyazlılar rakip kalede gol ararken 26. dakikada 1-0 geriye düştü. Gaziantep Belediye'de Eren Özen, ceza sahası dışından attığı şık golle takımını güçlü rakibi karşısında öne geçirdi.
NİHAT SAKATLANDI
UEFA Avrupa Ligi'nde Porto'yla oynanan maçta attığı şık golle Beşiktaş'ın deplasmandan puanla dönmesini sağlayan Nihat Kahveci, ikinci yarının başında sakatlandı. Mücadelenin 58. dakikasında kasığını tutarak saha kenarına gelen tecrübeli oyuncu karşılaşmaya devam edemedi ve 61. dakikada yerini Onur'a bıraktı.
QUARESMA BİR KEZ DAHA GOLE ÇOK YAKLAŞTI AMA...
İlk yarının başında kaleciyle karşı karşıya kaldığı pozisyonda topu dışarıya gönderen Quaresma, ikinci yarının son dakikalarında da gole çok yaklaştı. 78. dakikada Hilbert'in derinlemesine pasında altıpasın önünde pozisyon bulan Quaresma topu ayağında fazla tutunca savunmada Erkan ayak koydu ve mutlak golü önledi.