Galatasaray'ı iyi ki seçtim

Galatasaray'ın Arjantinli futbolcusu Emiliano Insua, sarı-kırmızılı takıma geldiği için pişmanlık duymadığını söyledi.

Giriş Tarihi: Güncelleme Tarihi:
Galatasaray'ı iyi ki seçtim
Galatasaray'ın Arjantinli futbolcusu Emiliano Insua, sarı-kırmızılı takıma geldiği için pişmanlık duymadığını söyledi. Galatasaray'ın büyük bir camia olduğunu ifade eden genç oyuncu, kariyeri için çok iyi bir seçim yaptığını belirtti. Ligde 4 karşılaşmada forma giyen 21 yaşındaki tangocu, son Karabük mücadelesinde de ilk 11'de yer almıştı. 1.73 boyundaki İnsua, hedefinin Galatasaray'da şampiyonluk olduğunu da ifade etti.

Takvim Kaynak Tercihleri

Günün Manşetleri

Tüm Manşetler