Hollandalı teknik adam maça kötü başladıklarını belirtirken, Servet Çetin'in neden kadroda olmadığıyla ilgili de gelen bir soruya 'Milli Takım'a gideceği için onu dinlendirdik' dedi.
İşte Rijkaard'ın açıklamaları:
"Karabükspor kendi sahasında iyi oynayan bir takım. Maçın başlangıcı bizim için kötü oldu. Birinci dakikada penaltı verdi maçın hakemi. O yüzden takımda sıkıntı oldu.
İlk yarı oyunumuzu oynayamadık. Karabük daha baskılıydı. İkinci yarıya hırslı başladık ve golü bulduk. Berabere bitirebilirdik ama şanssızdık.
Servet'i Milli Takım'a gideceği ve diğer oyuncuları görmek için dinlendirdik. Milli Takım'dan dönüşte yeniden antrenmanlara çıkacak."