Misimovic, kaptanın takımdan ayrılması için hiçbir sebebin olmadığını söyledi. Bosnalı ayrıca "Bana gelen en iyi teklif G.Saray'dandı, kabul ettim" dedi.
Fox TV'ye röportaj veren Misimovic, özellikle Arda konusunda ilginç bir tespitte bulundu. Bosnalı futbolcu "Arda zaten büyük bir kulüpte oynuyor, takımını değiştirmemeli . Ayrıca kendisi zaten kaptan. Gitmesi için hiçbir sebep yok" yorumunu yaptı.