Sanal alemde G.Saraylıları kızdıracak espriler havada uçuştu. İşte onlardan bazıları... "Yiteeer yaaaa... Yiteerr artık... Bu ne yaaa...", "Hani zayıf takımlarla hazırlık maçı oynamayacaktık", "Bundan sonraki ilk maçta F.Bahçe 9 kişi oynasın. Belki o zaman beraberliği kurtarırlar", " Kader bile bu kadarını yazmaz. İşin içinde bir iş var..."