Şarkıcı Berkay ile Özlem Katipoğlu,önceki gün X Beach'te denize girdi.Önümüzdeki günlerde çiçeği burnunda eşiyle5 günlük mavi tura çıkacağını söyleyenBerkay, "Tatil arası tekneden inip konservereceğim. Anlayacağınız lüks teknedesadece 2 gün uyuyabileceğim" dedi.