Güzel havanın tadını çıkartan Hülya Avşar, önceki gün arkadaşlarıyla Nişantaşı'ndaydı. Cento Per Cento'da pizza yiyen Avşar Kızı, Soma'da yaşanan maden faciasıyla ilgili 'Zehra üzüntüden okula gidemedi, ben de çok üzüldüm, ölenlere Allah'tan rahmet diliyorum' dedi. Birlikte buluştukları çiftin çok yakın dostları olduğunu söyleyen Avşar, daha sonra ise dondurma keyfi yaptı. Yanındaki arkadaşının eski eşi Kaya Çilingiroğlu'na benzerliği dikkat çekerken Avşar, "Ahmet Bey çok iyidir ve onu Kaya'ya benzetirler" diye konuştu.