İzmir'de lösemi hastalığıyla mücadele eden minik Onur'un hayali bir günlüğüne gerçek oldu. Yaklaşık 8 ay önce lösemi hastalığınayakalanan ve o gündenbu yana ilik bekleyen 5 yaşındaki Onur Aydoğmuş'un isteğini duyan Emniyet Müdürü Celal Uzunkaya, hemen emniyet birimlerine talimat verdi. Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Hastanesi önüne gelen polis ekipleri minik Onur'u hastane kapısında karşıladı. Elinde telsizi, üzerindeyunus timi kıyafetiyle birgünlüğüne polis olan Onur çok sevindi. Küçük polise, iki yunus ekibi de eşlik etti.