Dün meydana gelen olayda, arkadaşı Semih Büber'in (19) cep telefonuna küfürlü mesaj göndererek, Turgut Mahallesi'ndeki Evliya Çelebi Camisi'nin önündeki meydana çağırıp bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen A.A. (19), ablasının Kanlıbağ Mahallesi'ndeki evinde polis ekiplerince yakalandı. Gözaltına alınan şüpheli, Asayiş Şube Müdürlüğüne götürüldü. A.A'nın, Büber'e cep telefonuyla küfürlü mesaj gönderme nedeninin araştırıldığı bildirildi. Buluşma yerinde birbirine küfür eden iki genç kavgaya etmeye başlamış, A.A, Büber'i bıçakla ağır yaraladıktan sonra kaçmıştı. Kalbine 2, sırtına 7 bıçak darbesi alan Büber, kaldırıldığı İzmit SEKA Devlet Hastanesinde müdahaleye rağmen kurtarılamamıştı.