Büyükdere Mahallesi Amber Çiçeği Caddesi'nde oturan Ünal, Şule, Aleyna ve Beyza Yalçın, gece yaktıkları soba tam sönmeden uykuya daldı. Ünal Yalçın'ın 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istemesi üzerine eve gelen görevliler, karbonmonoksit gazından etkilenen 4 kişiyi Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırdı. Tedavi altına alınan Yalçın ailesinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.