3 dev tek marka

Avea ve TTNET, Türk Telekom markası altında birleşti. 'Tek Telekom, Türk Telekom çağı başlıyor' diyen CEO Rami Aslan, tüm yeni nesil mobil teknolojilerde liderliği hedeflediklerini söyledi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 27 Ocak 2016 Güncelleme 27 Ocak 2016, 00:00
3 dev tek marka

İÇİNDEKİLER

Türk Telekom'un; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren markaları tek çatı altında birleşti. Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları, 'Türk Telekom' tek markası altında bir araya geldi. Türk Telekom CEO'su Rami Aslan, "Hizmetlerimizi Türk Telekom markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz" diyerek, "Tek marka altında birleşmek, en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor" ifadesini kullandı. Yeni dönemde, tüm Türkiye'ye yayılmış fiber altyapılarının gücünün, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerinde kendini göstereceğini kaydeden Aslan, şöyle devam etti:

TEK NOKTADAN HİZMET
"Bugünden itibaren 'Tek Telekom, Türk Telekom' çağı başlıyor. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız Nisan'da hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak ve 4.5G'nin rakipsiz lideri olacağız. Fiber altyapımız ve frekanslarımız ile sadece 4.5G'nin değil, tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G'nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye'den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır." Tek marka altında birleşen Türk Telekom'un müşterileri, mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak.

4K MAÇ KEYFi
FİBER altyapılarıyla Türkiye'deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacaklarını ifade eden Rami Aslan, şöyle konuştu: "Müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz 'UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi' maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacak."

'TÜRKİYE'NİN DİJİTAL ORTAĞIYIZ'
Rami Aslan, Türkiye'nin gelecekte bölgesi için önemli bir finans-enerjiulaşım üssü haline geleceğini ve bu mega dönüşüme eşlik ederek onun taşıyıcısı olacak bir dijital ortağa ihtiyaç duyulacağını vurgulayarak, Türkiye'nin ihtiyaç duyduğu dijital ortağın ise Türk Telekom olduğunu söyledi.

34 BİN KİŞİLİK İSTİHDAM
175 yıllık geçmişe sahip.
30 Eylül 2015 itibariyle 17 milyon mobil, 12.9 milyon sabit erişim hattı, 7.8 milyon geniş bant abonesine hizmet veriyor.
81 ilde 206 bin kilometrelik fiber ağa sahip. ? 10 yılda altyapıya 20 milyar lira yatırım yaptı.
Çalışan sayısı 34 bin.