Başbakan Erdoğan yerli ve yabancı yatırımcıların merakla beklediği teşvik paketi açıkladı. Yeni paket 4 ana bileşenden oluşacak. Yatırımın hangi bileşende yer aldığına, büyüklüğüne ve bölgeye göre farklı teşvikler söz konusu olacak. Yeni teşvik sistemi, 1 Ocak 2012 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere uygulamaya konulacak. Yeni teşvik paketinde 6. bölgede yer alan 15 ilimize yatırım yağacak.
İşte en fazla teşvik verilecek o illerimiz:
* Ağrı * Ardahan * Batman * Bingöl * Bitlis * Diyarbakır * Hakkari * Iğdır * Kars * Mardin * Muş * Siirt * Şanlıurfa * Şırnak * Van