Bugünkü
Takvim

ler için rehberi

Öğrenciler için beslenme rehberi
İlk ders zili yarın çalıyor. Diyetisyen Müge Özyurt Şafak, yetersizliğinin okul çağındaki çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimini olumsuz etkilediğini söylüyor ve uyarıyor: Sağlıklı gelişim için okul çağındaki çocukların her gün 1 adet yumurta, 100 gram et ve 1 porsiyon baklagil tüketmesi gerekiyor. Günde 2 bardak süt, yoğurt ve 1 dilim peynir çocukların günlük kalsiyum ihtiyacını karşılıyor. Günde 2-3 porsiyon meyve ve sebze yemeği de çocuğun bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Doğru ve kaliteli beslenen çocuklarda zihinsel performans artıyor.

MEYVEYİ UNUTMA
Okul çağındaki çocukların beslenme çantasında olması gerekenler şöyle sıralanıyor: 1 adet peynirlidomatesli sandviç, 1 bardak ayran veya süt, 1 tane taze mevsim meyvesi, 1 avuç kuru meyve, 1 avuç kuruyemiş ve 1 şişe su.
60 SANİYEDE SON 24 SAAT

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.