Uykusuzluğa karşı yoğurt
Özellikle akşam yemeğinde bazı yiyecekler tüketerek gece boyunca deliksiz bir uyku çekebilirsiniz. İşte uykusuzluğa iyi gelen ve uyumanıza yardımcı olan yiyecekler:

SÜT: Ilık süt ve 1 tatlı kaşığı kadar fıs- tık ezmesi, rahat bir uykuya dalmanızı sağlar.

YOĞURT: Düşük yağlı bir veya ayran, içerdiği triptofan ve kalsiyum sayesinde aralıksız bir uyku çekmeniz için birebirdir.

MUZ: Zengin magnezyum ve potasyum içeriğiyle muz, kaslarınızı gevşetip, derin bir uykuya dalmanızı sağlar.

YULAF EZMESİ: ezmesini, sütle hazırlayıp, üzerine bir de tarçın eklediğinizde değmeyin uykunuzun keyfine.

PAPATYA ÇAYI: 8 saatlik kesintisiz bir uyku çekmek istiyorsanız, en iyi seçenek dır. Papatya çayı, doğal bir yatıştırıcıdır...
  • 13 Eylül 2018, Perşembe

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan TAKVİM veya takvim.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.