Göztepe Şubat'ı boş geçti! Sancılı bir süreci geride bıraktı
Şubat ayında çıktığı 4 lig maçının 3’ünden 0-0’lık sonuçlarla ayrılan Sarı-Kırmızılılar Beşiktaş deplasmanında ise 4-0 mağlup oldu
Göztepe'de skor üretme problemi şubat ayında iyice belirginleşti. Ligin 19. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile 1-1 berabere kalınan karşılaşmanın ardından düşüşe geçen İzmir temsilcisi, bu süreçte çıktığı 6 maçta yalnızca 1 galibiyet alabildi. Sarı-Kırmızılı ekip, bu periyotta 4 beraberlik ve 1 mağlubiyet yaşadı. Şubat ayında ligde oynanan 4 maçta ise galibiyet yüzü göremeyen Göztepe, rakip fileleri de havalandıramadı. Deplasmanda Konyaspor ile golsüz berabere kalan İzmir ekibi, ardından sahasında Kayserispor ile 0-0 eşitliği bozamadı.
Teknik Direktör Stanimir Stoilov yönetimindeki Sarı- Kırmızılılar, geçtiğimiz hafta deplasmanda Beşiktaş'a 4-0 mağlup oldu. Son olarak hafta sonunda Eyüpspor'u ağırlayan Göztepe, sahadan bir kez daha golsüz beraberlikle ayrıldı. Bu sonuçlarla birlikte Göztepe, son 6 haftada sadece 1 galibiyet alırken, şubat ayını ise gol atamadan tamamladı.