Arda Turan'dan Beşiktaş yorumu! "Yazık olacak"
Shakhtar Donetsk Teknik Direktörü Arda Turan, Beşiktaş ile oynayacakları UEFA Avrupa Ligi maçı öncesi Tüpraş Stadı'nda basın toplantısı düzenledi. Turan, elenecek takıma yazık olacağını ancak futbolda bu tür hikayeleri yaşandığını söyledi.
Beşiktaş ile karşılaşacak olan Shakhtar Donetsk'te teknik direktör Arda Turan, basın toplantısında konuştu.
İşte Arda Turan'ın açıklamalarından öne çıkanlar;
"Futbol, güzel hikayeler barındırır. Benim için de yarın güzel bir hikaye olacak çünkü Shakhtar Donetsk teknik direktörü olarak, bir Türk olarak, bu kadar güzel bir stadyuma bu şekilde gelmek benim için mutluluk verici."
"BEŞİKTAŞ'IN GÜCÜNÜ BİLİYORUZ"
"Beşiktaş; taraftarıyla, stadıyla, hocasıyla, futbolcularıyla çok özel bir camia. Beşiktaş'ın gücünü biliyoruz. Bu gücü, onlarla rekabet edebilmek için bize bir motivasyon aracı. Oyuncularla bunu konuştuk. Anları doğru oynamalıyız. Beşiktaş, mutlu olmadığı sezonda bile; Fenerbahçe, Galatasaray, Athletic Bilbao'yu bu stadyumda yendi. O yüzden çok dikkatli olmalı ve anları doğru oynamalıyız. Takımımın enerjisi ve potansiyeline inanıyorum. Oyunu oynamaktan geri durmayacağız. Anlara hazır olacağız. Yarın bizi heyecanlı bir maç bekliyor."
"HANGİ TAKIM ELENİRSE, BENCE ÜZÜCÜ VE YAZIK OLACAK"
"Hangi takım elenirse, bence üzücü ve yazık olacak. İki büyük takımın bu turda karşılaşması şanssızlık. İki maçın da özel hikayeleri olacaktır."
"FELSEFEMİZ TOPA SAHİP OLMAK, OYUNA HÜKMETMEK"
"Topa sahip olmaktan hiç vazgeçmek istemem. Ben dünya tarihinde çok az savunmayla kazanan takım gördüm. Bunlardan bir tanesinin de içinde bulundum. Felsefemiz topa sahip olmak, oyuna hükmetmek."
"BEŞİKTAŞ SEYİRCİSİ DÜNYANIN EN ÖNEMLİ TARAFTARLARINDAN BİRİ"
"Beşiktaş seyircisi dünyanın en önemli taraftarlarından biri. Her zaman çok saygı duyuyorum. Hayatım boyunca rekabet ettiğim bir camia. Beraber arada atışmalar olsada, bunu sevgi ve dostlukla yaptığımızı düşünüyorum. Beşiktaşla oynamak dünyadaki bütün takımlar için zor, oyuncularıma bunu anlattım."
"ÜZÜLÜRÜM KAYBETTİĞİMİZ İÇİN AMA GELİŞİMİMİZİ ETKİLEMEZ"
"Hikayesi olduğu için benim adıma önemli bir maç ama bir şeyi etkileyeceğini düşünmüyorum. Çünkü benim hayalim, uzun vadeli bir yapı oluşturmak. Bu maç bizim için, sezonumuz için, oyuncularım için çok önemli bir maç ama tam tersi olursa, çok etkilenmem. Üzülürüm kaybettiğimiz için ama gelişimimizi etkilemez."