CANLI YAYIN
DÜNYA KUPASI
SON DAKİKA
GÜNCEL
EKONOMİ
SPOR
MAGAZİN
DÜNYA
YAŞAM
YAZARLAR
RESMİ İLANLAR
Haberler
Spor Haberleri
Felipe Melo'da olay tweet!
Felipe Melo'da olay tweet!
Fenerbahçe'nin 90+2. dakikada Eskişehirspor karşısında kazandığı penaltı atışı sonrası Melo'dan ilginç bir tweet geldi.
Takvim.com.tr
Giriş Tarihi:
30 Kasım 2014 00:00
Güncelleme Tarihi:
30 Kasım 2014 21:51
Facebook
X
NSosyal
Linki Kopyala
Yazı Boyutu
Hakem Tolga Özkalfa'nın Fenerbahçe lehine verdiği penaltı kararı sonrası Melo, çeşitli simgeler kullandı.
Felipe Melo'nun bu tweeti 'görmedim, duymadım, bilmiyorum' anlamına gelen "üç maymun" şeklinde yorumlandı.
Melo'nun bu mesajı Galatasaraylı birçok twitter kullanıcısı tarafından paylaşıldı.
SONRAKİ HABER
F.Bahçe öldü öldü dirildi!
ÖNCEKİ HABER
Ardalı Atletico seriye bağladı!
Günün Manşetleri
Tüm Manşetler