Mustafa Akçay, 2-1 kazandıkları Çaykur Rizespor maçının ardından yaptığı değerlendirmede, maçı iki yönlü tanımlayacağını ifade ederek, "İlk yarı golden sonraki 25 dakikalık bölüm bizim için kaos bölümü. Oynayan rakibi seyreden bir takım görüntüsü verdik. Ancak ikinci yarı biraz daha kendimize geldik. Daha farklı bir skor olabilirdi ama bu Rizespor'un oyun anlayışıyla alakalıydı. Genel itibariyle kötü oynama hakkımızı kullandık. Bizim gibi takımların kötü oynarken kazanması büyük bir avantaj. Kazandığımız için mutluyuz." dedi.